Service & onderhoud

Service & onderhoud voor uw bedrijfshulpverlening zijn belangrijke opties die wij graag voor u uitvoeren. Belangrijke voordelen hiervan zijn dat alles up-to-date is en vooral blijft. De continuïteit van uw bedrijfshulpverlening wordt hiermee gewaarborgd.

AED

Persoonlijk vinden wij een service & onderhoud contract van cruciaal belang bij aanschaf van een AED. In de praktijk zien we nog regelmatig dat AED’s zonder service & onderhoud gewoon weg niet goed of helemaal niet meer werken. Bij aanschaf van uw AED wilt u de zekerheid en vooral de continuïteit dat uw AED optimaal werkt mocht deze onverhoopt nodig zijn. Je wilt vooral voorkomen dat wanneer de AED nodig is deze niet goed of niet werkt.

Wij bieden Service & onderhoud opties aan voor alle type en merken AED.

Voordelen van een Service & onderhoud contract van uw AED:

  • Jaarlijks onderhoud op locatie.
  • AED opname in onze AED database.
  • Melding AED inzet 24/7.
  • Continuïteit garantie, vervangende AED bij reparatie, schade, verlies of diefstal.
  • AED uitlezen na inzet, levering aan cardioloog of arts indien gewenst.
  • Technische ondersteuning en support per mail en of telefoon, (indien nodig op locatie).
  • Bij storing en of gebruik van AED komen we snel op locatie om alles weer up-to-date te maken.
  • Plaatsen van software updates voor uw AED.

Tevens zijn er verschillende soorten contracten bespreekbaar.

BHV & EHBO

Service & onderhoud op BHV & EHBO artikelen zoals verbandkoffers vallen zeker ook onder de mogelijkheden.

De Arbowet schrijft het bij de hand hebben van een EHBO uitrusting voor. Bedrijven dienen tegenwoordig te beschikken over een bedrijfsverbandkoffer BHV conform die laatste richtlijnen ( Het Oranje Kruis.)

Het aantal verbandkoffers welke in een bedrijf dienen te zijn, is afhankelijk van de grootte, aantal mensen en samenstelling van het bedrijf. Een verbandkoffer is samengesteld uit onder andere verbandmiddelen. Deze verbandmiddelen hebben een houdbaarheidsdatum. Tevens wordt er in de praktijk regelmatig gebruik gemaakt van de verbandkoffer waardoor deze niet meer compleet is en niemand die dit weet. Dus regelmatige controle hierop is een absolute noodzaak.

Wij kunnen deze jaarlijkse verplichte controle voor uw verbandkoffers uitvoeren.

Voordelen van een Service & onderhoud contract van uw verbandkoffers:

  • Voldoet aan de wettelijke eisen.
  • Verbandkoffers zijn altijd gebruiksklaar en compleet.
  • Voorkomen van misgrijpen benodigde artikelen.
  • Uitstraling naar personeel, klanten of bezoekers dat u een veiligheids- beleid heeft.
  • Letsel voor werknemers en of klanten/bezoeker alsmede materiële schade voorkomen of beperken.
  • Juiste advies voor uw bedrijfshulpverlening.

Omdat elk bedrijf en situatie anders is komen wij tevens ook graag op afspraak om de eventuele opties en mogelijkheden te bespreken, uiteraard kunt u ook gewoon per mail en of telefonisch contact met ons opnemen.

Overige

Wij beantwoorden graag al uw overige vragen en mogelijkheden op het gebied van service & onderhoud.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via het contactformulier of neem telefonisch contact op via 06 – 57 69 23 73.

Contactgegevens

Lemelerberg 123
2905 NK Capelle aan den IJssel

Telefoon: 06 -57 69 23 73

Copyright © 2021 SOSBHV  |  Webdesign: Henk Stuiver